fredag 10 februari 2012

Magnum P.I.

De första magnumtailarna är klara, jag känner på mig att dessa kommer att leverera en hel del fin fisk den kommande säsongen.
 Magnumtailen är betydligt större än Backtail Regular. Den väger ca 150 gram och är 33cm med utsträckt svans.

De första färdiga, jag har även ett sjökex + ett par specialare på g men de har hamnat på efterkälken i lackingen.

Jag har även gjort en mellanstorlek, Backtail Large, den väger ca 100 gram och mäter 27cm med utsträckt svans. Med den här lekte jag med glitter, det blev ganska bra och grön/guld är ju tha shiit när det gäller gäddflugor så den kommer nog leverera.

4 kommentarer:

  1. Kanonfina,så klart dom kommer att leverera.Man blir ju riktigt sugen på att slöjda när man ser dina alster, fast det är mitt i ismetestider..

    SvaraRadera
  2. Nice, blev riktigt sugen på mellan modellen i gäddfärgen! Inte för att jag behöver den men för att den var så jävla snygg!

    SvaraRadera
  3. Daniel, om du tyckte att Poltergeist var snyggare i verkligheten än på bild skulle du se gäddan. Målade med colorshift-färg och omöjlig att ge rättvisa på bild. Bara en parentes ;-)

    SvaraRadera
  4. Aha coolt! Om du får nån till övers i vanlig eller mellan modell så kan du ju hojta till! ;)

    SvaraRadera